073-3746060

מסחר חנויות גלריות

רישוי עסקים נועד למנוע מפגעים או מטרדים בסביבת העסק ומניעת פגיעה לשלום הציבור הכוללת תנאי אבטחה נאותים, כמו כן ישנה חשיבות לתנאי תברואה נאותים בהתאם לתקנות משרד החקלאות ומשרד הבריאות המטפל במניעת סכנת מחלות והידבקות בהן, מניעת זיהום של מקורות מים וכדומה. רישיון לעסק ניתן לאחר הליך בירוקרטי הכולל ביצוע בדיקות מהנדס, בדיקות של משטרת ישראל, מכבי אש ועוד. לאחר אישור כל הגורמים הרלוונטיים ולאחר בדיקת האישורים והמסמכים על ידי הרשות המקומית, המבצעת את הבדיקות הנדרשות ועמידה בתנאים המתחייבים בחוק, ניתן לקבל רישיון לעסק.

תיאור תקנות לרישוי עסקים בתחום המסחר, חנויות, גלריות ושונות

בעל העסק מחויב בהתקנת מערכות שונות כגון מערכות חשמל, מיזוג אוויר, מערכת כריזה למצבי חירום, כמו כן חובה להציב שילוט בבית העסק הכולל פתחי יציאת חירום, תאורת חירום, מערכת לגילוי אש, מטפי כיבוי אש ומערכת אספקת מים וכדומה.

מוזס רישוי ותכנון, הינו משרד העוסק בקידום הליכי רישוי, לרבות רישוי עסקים מכל סוג שהוא. בטיפול המשרד היום עסקים בתחום המסחר, חנויות, גלריות ושונות. ההבדל בטיפול של מוזס רישוי ותכנון לעומת משרדים אחרים הוא שמשרדנו מטפל בכל הליכי הרישוי על כל היבטיו השונים מול גופים שונים לרבות משרד הבריאות, משרד העבודה ורווחה, המשרד להגנת הסביבה, משטרת ישראל, כיבוי אש ועוד. נוסף על כך, מוזס רישוי ותכנון הינו משרד אשר עבר הכשרה מאסיבית במערכת רישוי זמין עם תחילת המעבר למערכת המקוונת בשנת 2016.

כיום, המשרד הוא אחד המשרדים השולטים והבולטים ביותר במערכת רישוי זמין ברמה הגבוהה ביותר בארץ. מערכות המשרד מותאמות כולן למערכת רישוי זמין ומאפשרות התנהלות שוטפת ומדויקת מול רשויות הרישוי השונות. משרדנו מציע בדיקת היתכנות באופן מידי.
פנו אלינו עוד היום ונבדוק עבורכם אם העסק שאתם מעוניינים בהקמתו ניתן להכשרה באותו נכס, מה ההליך במסגרתו ניתן להוציא את רישיון העסק ומהו הזמן הצפוי להשלמת ההליך. פנו אלינו עכשיו וקבלו עוד היום דו"ח היתכנות והצעת מחיר.

קוביית רישוי עסקים

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן