073-3746060

נופש ספורט ופנאי

הקמת עסקים בתחומים נופש, ספורט ופנאי, מצריכה מבעל העסק לעמוד בדרישות ותקנות החוק על מנת לקבל רישיון עסק שמטרתו לאפשר לעסק לפעול באופן חוקי תוך שמירה על שלום הציבור וכדי להפעיל את העסק בצורה תקינה, מבלי להוות מפגע או מטרד עבור האוכלוסייה שנמצאת בסביבת העסק.

תיאור התקנות הנדרשות עבור עסקים בתחום נופש, ספורט ופנאי

  • בעל העסק מחויב לעמוד בדרישות החוק הכוללות התקנת אמצעי בטיחות, כיבוי אש והצלה, מניעת דליקות ועוד בהתאם לתקנות התכנון והבניין, לרבות מניעת רעשים (בידוד אקוסטי), התקנה של אמצעי בטיחות שונים על פי הוראות מפורטות.
  • בעל העסק מחויב בפתחי יציאת חירום, במקום המיועד להכיל יותר מ-50 איש. כמו כן ייתכן ויהיה צורך במספר פתחי מילוט נוספים.
  • בעל העסק מחויב בהתקנת מערכות שונות על פי המתחייב בתקנות כגון מערכות כיבוי אש, מערכות חשמל, מיזוג אוויר, גלאי עשן, מערכת לכריזה במצבי חירום, תאורת חירום ועוד.
  • בעל העסק מחויב להציב שילוט מכוון כגון שילוט עבור מטפי כיבוי אש, מפסק זרם ראשי ועוד.

 

מוזס רישוי ותכנון, הינו משרד העוסק בקידום הליכי רישוי, לרבות רישוי עסקים מכל סוג שהוא. בטיפול המשרד היום עשרות עסקים בתחום הנופש, ספורט ופנאי. ההבדל המהותי בטיפול של מוזס רישוי ותכנון לעומת משרדים אחרים הוא שמשרדנו מטפל בכל הליכי הרישוי על כל היבטיו מול גופים שונים לרבות משרד הבריאות, משרד העבודה ורווחה, המשרד להגנת הסביבה, משטרת ישראל, כיבוי אש ועוד.

בנוסף, מוזס רישוי ותכנון הינו משרד אשר עבר הכשרה מאסיבית במערכת רישוי זמין עם תחילת המעבר למערכת המקוונת בשנת 2016. כיום משרדנו הוא אחד המשרדים השולטים במערכת רישוי זמין ברמה הגבוהה ביותר בארץ. מערכות המשרד מותאמות כולן למערכת רישוי זמין ומאפשרות התנהלות שוטפת ומדויקת מול רשויות הרישוי השונות. משרדנו מציע בדיקת היתכנות באופן מידי.

פנו אלינו עוד היום ונבדוק עבורכם אם העסק שאתם מעוניינים בהקמתו ניתן להכשרה באותו נכס, מה ההליך במסגרתו ניתן להוציא את רישיון העסק ומהו הזמן הצפוי להשלמת ההליך.פנו אלינו עכשיו וקבלו עוד היום דו"ח היתכנות והצעת מחיר.

קוביית רישוי עסקים

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן