073-3746060

רישוי עסקים תל אביב

אם לעסק שלכם עדיין אין רישיון, זה הזמן להוציא את הרישיון המיוחל. ואם אותו עסק נמצא בתל אביב, אז חשוב שתדעו שהליך הרישוי שלכם הולך להיות שונה לחלוטין מבכל רשות אחרת בארץ. בעירית תל אביב הושקה מערכת הנקראת רישוי עסקים מקוון, המערכת מאפשר רק לאדריכלים בעלי כרטיס חכם להגיש את הבקשה בממשק האדריכלים, ובמקביל בעל העסק מגיש את הנספחים שלו בממשק בעל העסק. משרדי אדריכלים מוכרים בתחום רישוי העסקים מגישים את הדרישות של בעל העסק גן כן דרך הממשק שלו. מה שלכן חשוב לדעת זה שזה הליך מורכב שדורש ניסיון ולא כל אדריכל יודע לצלוח אותו. רבים מבעלי העסקים נמנעים מהוצאת רישיון עסק בעקבות סיפורים שהם שומעים מקולגות, חברים ובני משפחה על "התלאות" שעברו מול הרשות במסגרת תהליך הוצאת רישיון העסק. ברובם המכריע של המקרים ולמעשה בכולם, תלאות אלה נובעות מהתנהלות לא נכונה של מבקש הרישיון ולא מערלות לב של הרשויות. בשורות הבאות מסבירים לכם המומחים של מוזס רישוי ותכנון אדריכלי איך מבצעים רישוי עסקים תל אביב ומדוע זה כל כך חשוב לבחור במשרד עם ניסיון בעיר.

 

מה נדרש מכם בכדי להוציא רישיון לעסק?

הוצאת רישיון עסק היא פרוצדורה ששלביה מפורטים בחוק רישוי עסקים ובתקנות החוק. חוק זה מיועד להסדיר את הפעילות של בתי עסק בישראל, כל אחד בהתאם להיקף הפעילות שלו, תחום הפעילות שלו וקריטריונים כלליים אחרים החלים על כל בתי העסק על כל סוגיהם. בתל אביב יש מספר רב יותר של קריטריונים ואופן הגשת הנספחים והתכניות לרשות הוא שונה. אך בסופו של דבר בכדי להוציא רישיון לעסק, אתם פשוט צריכים לעמוד בקריטריונים הנדרשים מכם ולחלוטין לא מדובר בקריטריונים מורכבים. רובם המכריע של הקריטריונים הללו נובעים מעצם הבנייה של מבנה העסק, התחזוקה שלו והתשתיות שלו מבלי שאתם צריכים לבצע דבר נוסף. ישנם כמובן מקרים בהם תצטרכו לבצע התאמות, כמו למשל לבנות דרכי גישה לנכים או להתקין מערכת כיבוי אש מתאימה במידה ותחום העיסוק שלכם דורש רמת בטיחות אש גבוהה יותר מן הרגיל וכן הלאה, אבל בסך הכל, עבור רובם המכריע של העסקים לא נדרשת פעילות חריגה ומיוחדת על מנת להשלים תהליך של רישוי עסקים תל אביב.

 

מדוע זה כל כך חשוב?

החשיבות של הוצאת רישיון עסק נובעת קודם כל מזה שכך קובע החוק ואתם בהחלט רוצים להיות אזרחים שומרי חוק. אבל עוד מעבר לכך, ברגע שאתם מתנהלים ללא רישיון עסק, אתם חושפים את עצמכם לסנקציות שיכולות לחול עליכם מצד כל רשות ואפילו מצד גורמים עסקיים שאתם שמים בהם את מבטחכם. כך למשל, אם נכנס אליכם לקוח, מעד בעסק שלכם ומגיש נגדכם תביעה, אתם כמובן מגישים תביעה נגד חברת הביטוח בה אתם מבטחים את העסק, אלא שמהר מאוד אתם עלולים לגלות שחברת הביטוח לא מוכנה לפצות אתכם מכיוון שאינכם עומדים בתנאי הפוליסה עליה חתמתם ושעליה שילמתם במשך שנים ארוכות. מהם תנאי הפוליסה? עמידה בכל החוקים הרלוונטיים ובכלל זה רישיון עסק. ללא רישיון כזה, חברת הביטוח פטורה מהצורך לפצות אתכם.

כדי לא להגיע למצבים אלה, עומד לרשותכם הצוות המקצועי של מוזס רישוי ותכנון אדריכלי אשר במשרדו עובדים עובדי עירית תל אביב לשעבר. ומציע לכם את האפשרות להשלים תהליך ראשוני של רישוי עסקים בתל אביב בתוך שבועות ספורים ולרוב ללא כל צורך בביצוע פעולות פיזיות בעסק לצורך התאמתו ומבלי להסיט את תשומת הלב שלכם מהדבר החשוב ביותר – העסק שלכם.

קוביית רישוי עסקים

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן